Charlize Theron a facut o gafa de proportii


Desi Charlize Theron se numara printre cele mai inteligente staruri hollywoodiene, a facut o mare gafa spunand ca Budapesta este capitala… Turciei, scrie This is london. "Mi-a placut la nebunie Turcia... si capitala ei, Budapesta", a declarat actrita. Mai mult, ea a vorbit cu pasiune despre Budapesta si a mentionat numele capitalei maghiare de trei ori in cadrul interviului.

Ea se referea de fapt la Istanbul, unul dintre orasele celebre ale Turciei, pe care l-a vizitat in timpul unei calatorii in jurul lumii, facuta alaturi de iubitul sau, actorul Stuart Townsend.

"Am fost in Turcia. Cand am ajuns acolo am inchiriat o masina si am vizitat toata Budapesta. Am ajuns acolo in timpul unui festival ca cel de la Cannes, nu mai vazusem niciodata ceva asemanator", spune Theron. Era vorba despre Festivalul de Film de la Istanbul.

Saraci turci creca sau considerat jigniti rau de tot cand au auzit ca capitala lor e Budapesta(capitala ungurilor )

0 comentarii:

Parteneri

Free mp3 Music