Vine I Am Legend 2


Studiourile Warner Bros. au scos o suma (inca necunoscuta) din buzunar pentru a cumpara drepturile de continuare a mega-succesului de casa I Am Legend, informeaza ShockTillYouDrop.com. Dupa al doilea weekend de la lansare, filmul cu Will Smith in chip de supravietuitor al unei bizare epidemii are incasari in toata lumea de 331 milioane de dolari, prin urmare gandul unei continuari era inevitabil sa le treaca prin minte sefilor de la Warner.Am vazut filmul si poate sa garanteze ca si in Romania acesta va fi pe primul loc la incasari, asa cum este deja in 25 de tari din lumea intreaga. Cu un debut de aproape 80 de milioane de dolari in primul weekend de lansare (record pentru orice film lansat in decembrie), I Am Legend spune povestea lui Robert Neville (Smith), supravietuitorul unei epidemii care transforma fiintele umane in niste bestii insetate de sange. Intr-un New York cu totul si cu totul pustiu in timpul zilei, Neville incearca sa afle leacul epidemiei si in acelasi timp sa reziste atacurilor nocturne ale supravietuitorilor contaminati. Pana la I Am Legend 2, in care Will Smith va putea sau nu reveni in rolul lui Neville, il vom vedea pe celebrul actor din Ziua Independentei in mult-asteptatul Hancock.

1 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Parteneri

Free mp3 Music